З метою здійснення контролю за діяльністю організаторів азартних ігор, моніторингу роботи грального обладнання та забезпечення прав гравців повинна бути створена Державна система онлайн-моніторингу (далі – ДСОМ) .
Відповідно до частини 3 розділу XI Прикінцевих та перехідних положень профільного закону – норми про Державну систему онлайн-моніторингу набирають чинності з дня введення в експлуатацію Державної системи онлайн-моніторингу відповідним рішенням Уповноваженого органу, але не пізніше ніж через два роки.
24 лютого 2022 року російською федерацією розпочато повномасштабну війну на території України, яка створила перепони у роботі державних інституцій.
Державна система онлайн-моніторингу є основним інструментом здійснення державою функції з нагляду (контролю) за діяльністю у сфері організації та проведення азартних ігор.
Державна система онлайн-моніторингу має забезпечувати: безперешкодну цілодобову в режимі реального часу передачу та прийом даних про кожну операцію з прийняття ставки, повернення ставки, виплату виграшу (призу), здійснену виплату; можливість дистанційного відключення гральних автоматів; захист прав гравців і мінімізація проявів ігрової залежності; конфіденційність персональних даних гравців тощо.
ДСОМ є основним засобом моніторингу за діяльністю організаторів азартних ігор з боку державних органів.
Тому, з метою контролю за діяльністю організаторів азартних ігор, ми виступаємо за якнайшвидше створення та введення в експлуатацію Державної системи онлайн-моніторингу.
З початку функціонування цієї системи, методи контролю за організаторами азартних ігор стануть ефективними, що спонукатиме нових міжнародних організаторів азартних ігор інвестувати в Україні, не зважаючи на військовий стан.
Comments